Hotnews utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența Dumneavoastra pe site-ul nostru. Am actualizat politicile pentru a integra în acestea modificările specificate de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Va rugam sa cititi modul in care Hotnews.ro prelucreaza datele cu caracte personal. Prin continuarea navigării pe site-ul nostru confirmati acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de prelucrare a datelor. Datele Dumneavoastra pot fi oricand sterse urmand instructiunile din document.
Iașul continuă să se dezvolte și se poziționează printre centrele de business ale țării printr-o investiție privată de peste 120 de milioane de euro care avansează rapid, în ciuda pandemiei.
Este vorba despre proiectul mixt Palas Campus, dezvoltat de grupul IULIUS, care va adăuga 60.000 mp de birouri clasa A, ca răspuns la o cerere concretă din partea mediului de afaceri interesat să își extindă amprenta locală.
Demarate în această vară, lucrările au ajuns la parter, fiind finalizate cele două niveluri ale parcării subterane.
Între 400 și 500 de muncitori lucrează pe șantier pentru finalizarea proiectului, care este programată pentru 2021.
Aproximativ 70 de milioane de euro vor fi obținute de la creditor, restul fiind contribuția grupului.
Integrarea proiectului în peisajul local dominat de simbolurile istorice ale orașului s-a făcut cu respectarea tuturor prevederilor de specialitate, asigură dezvoltatorul.
"În procesul de realizare a proiectului am respectat tot ceea ce a însemnat înălțimi, distanțe, unghiuri de vizibilitate și relația cu monumentele înconjurătoare"
, a spus arhitectul George Cupșan.
Palas Campus va include, în premieră locală, spații de co-working în aer liber, precum și zone de retail și un parc. Proiectul este o extindere a complexului Palas Iași, aflat în apropiere.
Iarasi
Beer-gummy-bear [utilizator], Joi, 26 noiembrie 2020, 0:29
+4/6
Ca si la celalalt spot de reclama imobiliara, ni se prezinta foarte clar, inca din prima fraza, ideea: "investiție privată de peste 120 de milioane de euro care avansează rapid, în ciuda pandemiei"... Deci scopul este ca oamenii sa nu spere macar, la o asezare in normalitate a preturilor imobiliarelor, si sa continue sa investeasca precum nebunii, in ritmul de pana acum! Dar tocmai nevoia dezvoltatorilor de a face reclama in acest mod, ne arata ca de fapt e invers! Criza economica este cea care ii inspaimanta, asa ca incearca sa combata tendinta cererii de a anticipa reduceri de preturi!
Beer-gummy-bear [utilizator], Joi, 26 noiembrie 2020, 0:29