1 € 1 USD 4,2693miercuri 27 oct 2021
Versiune
Mobile
Doreii, Bizonii, Bombardierii sunt intre
un domn [utilizator], Sâmbătă, 24 iulie 2021, 8:52
+39/41
Mamaia si Vama Veche.
Marea Neagra se poate savura civilizat altundeva ( pe Teritoriul Romaniei )
Ne-am dori sa fim un popor civilizat, dar...
emil bobu [utilizator], Sâmbătă, 24 iulie 2021, 9:11
+33/43
nu se poate.
Ar trebui sa se inteleaga foarte bine cele doua
cartofil [utilizator], Sâmbătă, 24 iulie 2021, 9:24
+46/52
parti. Nesimtiti de o parte, nesimtiti si de cealalta parte. Asta-i nivelul de ecuatie al poporului asta. Mai rau este cand nimereste intre cele doua gasti de cocalari un roman cu ceva bun simt si scoala. Este facut praf urgent, si de unii si de altii.
Intotdeauna
Ecce_Homo [utilizator], Sâmbătă, 24 iulie 2021, 9:27
+52/52
Oamenii sunt problema (atat hotelieri cat si clienti).
Anul asta, in iunie, am avut ceva treaba in Mamaia. Am stat o noapte la un hotel deschis anul trecut. Amenajat superb, cu mancare foarte buna si cu personal ok, hotelul m-a impresionat. La fel m-au impresionat listele de do's and dont's pe care mi le-au dat cand m-am cazat. Mi-au dat o lista cu toate preturile pentru toate obiectele din camera, in caz ca le stric. M-a socat dar am inteles. Oamenii au investit, locul arata foarte frumos si vor sa il pastreze asa cat mai mult timp. A doua zi a trebuit sa plec la 6 dimineata spre Bucuresti si s-au oferit sa imi dea micul dejun la pachet. Aproape ca mi-a placut la Mamaia. Doar ca... nu era nimeni pe acolo, inca nu incepuse sezonul.
Apoi am stat cateva nopti in alta parte, tot la mare, pensiune noua, cu piscina in curte, cu gazde foarte ok si cu mancare buna. Dar era iulie si erau foarte multi turisti. Incredibil de nesimtiti cu gazdele, zgomotosi de parca toata pensiunea era a lor, au lasat seara gunoaie langa piscina din curte desi cosul de gunoi era la cativa metri, au facut zgomot pana la 2 noaptea, au urlat, au vorbit tare, s-au aruncat in piscina, pana a venit proprietarul (locuieste in casa de langa) si le-a zis sa se potoleasca. Si tot ei cu gura mare ca sunt in concediu si au dreptul sa faca ce vor. Repet, mai erau si altii in pensiune care ar fi vrut sa se odihneasca la ora 2 noaptea...
Apoi asa cum spune un domn mai sus, unele statiuni nici nu merita sa iti bati capul cu ele. mai bine le eviti si gata. Pe d alta parte sunt unele locuri care n-ar trebui sa devina mainstream. Mai bine sa stie doar cativa de ele.
...
cartograful [utilizator], Sâmbătă, 24 iulie 2021, 10:12
+40/44
Povestea de love-hate dintre hotelieri si turisti in Romania va mai dura mult si bine. Pe de-o parte:
1. Romanii sunt printre cei mai nepriceputi oameni in a vinde chestii, in mod special turism sau alte servicii. Patronii nu-si respecta clientii (doar sunt patroni) angajatii nu-si cunosc produsul vandut, au atitudini de printi si printese care printr-o coincidenta nefericita sunt pt. scurt timp in situatia sa fie chelneri, vanzatori, samd. Am primit cele mai naucitoare replici in turismul si comertul romanesc indiferent ca era vorba de terasa la mare (dupa jumatate de ora de asteptat fac semn sa cer un menu la care chelnerul "da' ai uai rabdari, undi ti grabesti?" sau "de ce ma intrebati pe mine?" daca intrebi "ce-mi recomandati?" sau clasicul "da' le-am batut in casa" atunci cand iti aduce comanda gresita), reprezentanta auto (intreb de o echipare mai buna de interior si primesc "da' asta ce-are?"), agenti imobiliari, samd. Asta cand nu oscileaza intre indiferenta sau agasare.
2. Hotelierii si patronii de restaurant din Ro nu inteleg ce inseamna "curatenie", "renovare", samd. Nu suntem nici murdari "Asia style" dar nici curat nu stim sa facem. Curat inseamna curat, fara bude care se simt dupa miros de la 50m, fara fetze de masa care put, gresie si trotuare sparte, iar daca e "renovat" fara urme de var lavabil peste tot, cate un muncitor ratacit care mai are de reparat cate ceva fix la orele de maxima aglomeratie, samd.
3. Turistii romani sunt in general printre cei mai neciopliti. In primul rand murdari apoi zgomotosi, agasanti, oarecum agresivi, samd.
Prima data cred ca se vor da pe brazda turistii pe masura ce mai vizitam tari, samd.
Cu curatenia cred ca se vor mai rezolva lucrurile in timp, poate in 20-30 de ani.
Cu abilitatile de vanzare cred c-o sa ramanem mult si bine plangandu-ne ca "strainii" stiu a face comert sau turism iar noua nu ne iese. Poate ne pricepem la alte lucruri.
!
tudorr [utilizator], Sâmbătă, 24 iulie 2021, 10:18
+38/46
Daca vrei un concediu civilizat, trebuie sa mergi CAT MAI DEPARTE de rromani! Se fac cunoscuti de la o posta prin manelarismul si toparlanismul pe care il afiseaza cu mandrie!
Balcanismul de prost gust
Dogul [utilizator], Sâmbătă, 24 iulie 2021, 10:26
+36/42
Se plâng si unii, si altii. In realitate, cei mai mulți dintre români adoră să se “scalde”-n bâlci, în balcanisme de prost gust. Până și la bulgari, care-s mai în Balcani, nu e atâta dezordine ca pe litoralul românesc.
agenda sau narav?
icarag [utilizator], Sâmbătă, 24 iulie 2021, 10:42
-19/33
nu cred ca am vazut in ultimii 5 ani vreun articol despre litoral care sa informeze obiectiv despre statiuni si ce ofera . in schimb sistematic , parca incearca sa te faca sa nu mergi pe litoral .
am fost la mamaia acu 2 ani , hotel linga plaja , curat , comod , fara probleme , experientza de nota 10 .
decit sa stau 25-30 ore in masina dus intors pina in grecia mai bine la mamaia , in cazul meu .
punctul pe i
tudor74 [utilizator], Sâmbătă, 24 iulie 2021, 10:48
+25/33
"plaja ar fi mai frumoasă dacă n-ar fi români pe ea" ... afirmatia asta poate fi extinsa la nivelul intregii tari.
(v)orbeste lumea ...
nu conteaza cine zice [utilizator], Sâmbătă, 24 iulie 2021, 11:04
+26/28
trebuie sa fii constrans serios din ceva cauze esentiale ca sa poti accepta sa iti consumi concediu' anual la mare prin statiunile romanesti ... mizerie si jupuiala la cote maxime ... hotelierii trag pe clienti de nu se mai poate, clientii se razbuna pe hotelieri din rasputeri ... la asa conflict, nici sa nu te gandesti sa ajungi cumva prins prin zona ... taie-o linistit prin imprejurimi si vei constata ca iesi oricum mai bine ...
Daca vrei cazare civilizata nu mergi in TUZLA
Gryphus [utilizator], Sâmbătă, 24 iulie 2021, 11:12
-12/32
am inteles ca voi astia cu figuri in cap mergeti la Tuzla si va credeti la mallorca sau pe coasta de azur

doar ca la tuzla nu sunt nici drumuri civilizate, nu sunt hoteluri si conditii ca in Constanta - Mamaia.

NU ai unde sa mergi pe litoralul romanesc si sa fie de 5 stele pt ca esti in tot in Romania.

Nu te obliga nimeni sa mananci scump la Mamaia, poti sa te duci cativa KM pana la Kaufland in Constanta si mananci ieftin un gratar

sau mergi pe faleza si mananci 200grama de hamsii care sunt 20 ron si un kurtoskolacs cu 15 ron
.
Toate nickname-urile erau luate [utilizator], Sâmbătă, 24 iulie 2021, 11:48
+36/36
Hai să fim serioși, „balcanismele” mult blamate sunt românisme 100%. Lumea le-a numit balcanisme ca să-și spună cu nu sunt ei proștii satului, deși sunt.
„nu dau nume, nu dau nume”
Toate nickname-urile erau luate [utilizator], Sâmbătă, 24 iulie 2021, 11:50
+36/38
Dar dați, fraților, nume! Dacă nu ți-a plăcut hotelul ăla și oricum nu te mai duci la el, dă nume! Ce e obiceiul ăsta idiot? Dă nume ca să știe lumea și să-l evite și poate se trezește proprietarul puțin și face o treabă.
La fel și cu proprietarele de pensiuni. „Nu dau/dați nume, pentru că măcar vin...” E, uite de-aia e jeg și mârlănie peste tot. Pentru că înghițiți toate mizeriile pe care le fac unii pentru niște bani. Și asta nu se aplică numai la litoral. Niște lași cu toții.
mda...
bancheru83 [utilizator], Sâmbătă, 24 iulie 2021, 12:23
+1/19
nu poti la iefin sa ceri scump si viceversa....eu sunt foarte multumit de vacanta de 7 zile petrecuta in mamaia la un hotel de 4 stele!am fost atent la detalii ,am primit si extra pt banii dati...bun simt trebuie si de o parte si de alta,pretul face o selectie naturala clientilor in proportie de 90% ...
bine ,dar
Fu Thien Zbang [utilizator], Sâmbătă, 24 iulie 2021, 12:54
+26/28
unde e poliția,și cea locală?
se mai face patrulare preventivă?
nume
Arkantas [utilizator], Sâmbătă, 24 iulie 2021, 14:08
+11/11
Corect !
Intrebare
un domn [utilizator], Sâmbătă, 24 iulie 2021, 14:39
+8/14
Ai fost cazat in Casa Unui Om la standard de 5 stele ? Nu cred. Esti exact ca Aia mentionati de mine in mesajul la care cu manie proletara te ai bagat in seama. Romania este de Cinci Stele Acolo unde nu te astepti !
Există și o regiune care e frumoasă așa cum e acum
Nyk1 [utilizator], Sâmbătă, 24 iulie 2021, 15:21
-2/18
Székelyföld sau Ținutul Secuiesc. Grijă mare totuși la urși!
Doar stii si tu…
brigadierul [utilizator], Sâmbătă, 24 iulie 2021, 15:29
+9/13
Avem o tara frumoasa… pacat ca e locuita!
hei
john70 [utilizator], Sâmbătă, 24 iulie 2021, 15:41
+12/24
In urma experimentelor genocidare la care a fost supusa in ultimii 75 de ani, Romania a devenit o tzara de lumea a treia de tip sud-american. E democratie, sunt alegeri, televiziune libera, economie sociala de piata, distractie, manele, pitzipoance. Exact ca in America de Sud. Romania ar trebui rebotezata Nova Brasilia.
hei
john70 [utilizator], Sâmbătă, 24 iulie 2021, 15:48
+14/18
Romanii emigreaza cu milioanele si apoi se plang ca au ramas meltenii in tzara si se comporta cum se comporta. Cineva trebuia sa umple vidul, nu?
hei
john70 [utilizator], Sâmbătă, 24 iulie 2021, 15:51
-5/15
Pe proprietare le inteleg: in Romania sezonul pe litoral e de maximum 4 luni (Iun-Sep) cu 2 luni de varf. Intr-o perioada scurta trebuie sa faca banii pe tot anul. D'aia sunt preturile mari si accepta orice fel de clienti.
Romania este de Cinci Stele Acolo unde
Incomod3 [utilizator], Sâmbătă, 24 iulie 2021, 16:35
-28/32
nu sunt specimene retardate ca tine :) :) :)... Ca sa revin la subiect, la noi deocamdata "clientul nostru" este intr-adevar "stapanul nostru"... daca nu, ramai orfan si mori de foame... de ce credeti ca toti patronii astia viteji dau declaratii doar sub anonimat ? :) :) :) Bine, mai putin tanti aia care are ce are cu manelele si care probabil de la anu va deveni menajera in loc de patroana :) :) :)
usor
cristi_an [utilizator], Sâmbătă, 24 iulie 2021, 19:06
+14/18
mai cocalarel :)
Remedii pentru turistii nesimtiti exista.
gigilu [utilizator], Sâmbătă, 24 iulie 2021, 19:19
+25/25
Daca turistul e nesimtit atunci el trebuie sanctionat la buzunar. Ai aruncat hartia ori altceva pe jos amenda.Ti-e lene sa pui un tricou, niste pantaloni pe tine si papuci in picioare cand te duci sa-ti iei o chifla , nu intri in magazin. Parchezi pe plaja, rotile blocate iar deblocarea lor sa te arda la buzunar. Nu intram in detalii pentru cei care considera ca piscine/ marea sunt latrine proprii dar amenda e invatatura de minte .Si uite asa devine cetateanul nesimtit, cetatean model cu mai putini bani in portofel/pe card.Regulile exista . Mai trebuie sa fie si aplicate de catre cei care trebuie.
de ce jigniti
Levellers [utilizator], Sâmbătă, 24 iulie 2021, 20:12
+8/12
America de Sud ? Romania este diferita pe nenumarate niveluri, iar asta, in sens negativ, din pacate.
Perechea perfecta
abcabc [utilizator], Sâmbătă, 24 iulie 2021, 20:35
+17/17
Mie mi se pare ca turistul roman face pereche buna cu hotelierul roman.. Sunt la fel! Degeaba zic unii de altii ca ambii sunt fara urma de bun simt respectiv profesionalism..

Pe scurt va meritati soarta in ambele cazuri!
Ce e cocosel te deranjeaza concurenta?
mimiloi [utilizator], Sâmbătă, 24 iulie 2021, 21:12
+13/15
N-am fost la Tuzla, dar ce e asa groaznic acolo. E un indemn serios sa mergem la Mamaia-Constanta daca vrem conditii bune... Hai! Mai lasa-ne cu conditiile bune. Raportul calitate/pret in orice loc de pe litoralul romanesc este dezatruos fata de alte tari si primii sint vecinii bulgari. Ce sa aleg? 2700 lei 5 nopti AI la Saturn in hotel de 3 stele sau 2500 lei, 6 nopti cu super AI la Nisipuri in hotel de 4 stele cu rating 9,3 pe booking.com?
Traiasca voucherele date bugetarilor care au saltat preturile din romanika!
Pai
tudor74 [utilizator], Sâmbătă, 24 iulie 2021, 21:24
+10/12
Intr-o mare sau mica masura, milioanele care au emigrat au fugit de melteni si de cei care ii voteaza meltenii!

Bine, o parte din astia care au emigrat tot melteni au ramas, stii vorba aia "pot sa scoti romanul din Romania dar nu si Romania din roman".
Democratie, alegeri, presa libera...
mimiloi [utilizator], Sâmbătă, 24 iulie 2021, 21:38
0/10
Deci asta e ce te dranjeaza stimabile john70. Vrei inapoi la dictatura lui ceausescu unde nu orice "neavenit" avea privilegii. majoritatea trebuia sa stea la cutie si sa rabde. Suflatorii in goarna lui ceasca, lingaii abjecti si detractorii o duceau bine.
Sint sigur ca o duci bine si acum doar ca te supara ca nu mai esti in fruntea vreunei "centrale", nu mai ai functie si esti doar un pensionar. Desigur cu pensie speciala, dar tot pensionar se cheama ca esti. La multi ani! noi restul pensionarilor care au pensie pe contributie iti uram un calduros sictir!
ups
dailyshow [utilizator], Duminică, 25 iulie 2021, 0:45
+1/5
vezi ca america de sud nu-i o singura tara. si e oarece diferenta, niscaiva tari de pe-acolo au laureati nobel si au si ei probleme destule
hhhhhh
mongolul [utilizator], Duminică, 25 iulie 2021, 7:08
+3/7
pai nu mai primiti grobienii! dati-i afara, daca vedeti ca asculta muzica tare(indiferent de muzica) sau merg in slip, fac mizerie....Sa vedem, va merge? Aveti curaj? E de prost gust sa te plingi de chiriasul pe care nu l-ai sanctionat cat a fost la tine. L-ai incurajat! Le iei banii, ii tolerezi si pe urma te plingi......... Bine va fac, marlanilor!
Cand
Costi888 [utilizator], Duminică, 25 iulie 2021, 7:21
+10/14
Mergi la mare in Romania.. atunci realizezi cat de inapoiata e majoritatea populatiei din Tara noastra. Dpmdv litoralul este barometrul perfect - asta ca sa ne legam de turisti. Referitor la hotelieri.. cam aceiasi bombardieri si acolo. Deci daca stai sa te gandesti.. se cam merita unul pe altul.
ai o parere prea buna despre
bancher [utilizator], Luni, 26 iulie 2021, 9:28
-5/7
bulgari; mai exact bulgarii nu stiu sa faca turism. Dupe ce au plecat managerii nemti, au ramas bulgarii pe post de manageri, cu toate consecintele care decurg de aici. Dupa mai multi ani petrecuti pe litoralul bulgaresc (Sunny Beach, Nessebar, Nisipurile de aur, Albena, Balcic) am revenit pe litorualul roamnesc (Mamaia). Ambele locatii au avantaje si dezavantaje, la bulgari ai avantajul ca e mai ieftin. In rest te tepuiesc la fel de bine ca ai nostri (nu se simt ei bine pana nu pacalesc romanul cu ceva), manacarea la all-inclusive este sub orice critica, iar hotelurile cu adevarat bune au aceleasi preturi ca la Mamaia.
Asa ca, am revenit la ai nostri, doar ca trebuie sa iti selectionezi atent hotelul sau locul de cazare.
si eu am fost la Mamaia,
bancher [utilizator], Luni, 26 iulie 2021, 10:27
+1/1
in urma cu 2 saptamani, si am fost f multumit. Preturi mari, dar si putina lume pe plaja. Fara sa exagerez., era un cearsaj la 20m, asa de libera era plaja (nici pe timpul lui Ceausescu nu erau asa plaje libere). In schimb, la Pro-TV, aratau ca sunt 120000 turisi la mare, si nu ai loc sa arunci un cearsaf.
De aici trag concluzia ca turisti au fost, dar s-au inghesuit in statiunile ieftine (mai ales Eforie Nord si Costinesti).
plaja ar fi mai frumoasă dacă n-ar fi români pe ea
GigiIonescu [utilizator], Luni, 26 iulie 2021, 14:53
+1/1
"plaja ar fi mai frumoasă dacă n-ar fi români pe ea"

Romania ar fi mai frumoasa fara romani in ea.
bancheru83 e hotelier?
GigiIonescu [utilizator], Luni, 26 iulie 2021, 14:57
+4/4
bancheru83 pare a fi "hotelier" avand in vedere bonomia de care da dovada in comentariu, adica:
- pretul e bun
- conditiile sunt bune

De aia se duc toti constantenii la mare in Bulgari
bancher e "hotelier"
GigiIonescu [utilizator], Luni, 26 iulie 2021, 15:03
+4/4
sa ne invete userul bancher care cel mai probabil e "hotelier" ce naspa e la bulgari.

Cu parabole de astea de filiala PSD pensionari.
Nu au plecat bre nemtii din BUlgaria, ca nu au fost niciodata.

Bulgarii au contruit hotelurile pe specificatiile agentiilor mari gen TUI, care in schimb le-au umplut cu germani. Vine o agentie pleaca alt a dar germanii tot vin.

Si as putea adauga - la bulgari din toata Europa - UK, Franta, Belgia, Polonia, Rusia etc etc.

Deci stai cumnite bre user "bancher" sau "bancher83" HOTELIER de la RROMANIA.
E naspa bre la voi la Constanta, de aia e plin litoralul bulgaresc de Constanteni in concediu.
icarag e "HOTELIER"
GigiIonescu [utilizator], Luni, 26 iulie 2021, 15:08
+1/3
doumnu user icarag sunati foarte tare a "HOTELIER".

Toata lumea stie ca merita 9 ore (nu 25 de ore) pana la greci sau 16 ore pana in Antalya.
De acord
GigiIonescu [utilizator], Luni, 26 iulie 2021, 15:09
+1/1
sunt de acord
Zici ca nu esti in Romania (practic nu prea esti ;-) ), dar foarte curat si civilizat
A oferi servicii la rromani este cel mai josnic
GigiIonescu [utilizator], Luni, 26 iulie 2021, 17:22
+2/2
Sluga vine din bulgara unde uslugi inseamna serviciu/ a oferi servicii.

A fi sluga la noi este ceva josnic, adica e ceva in neregula ... "adica ce ba fraiere eu sunt sluga ta".

E ca si cum e ceva in neregula, ceva josnic, ceva subuman la fii amabil cu clientii. Te cobori practic ca si om.

De aici si experientele de tot rahatul pe care le ai ca si client oriunde in Rromania - de la banci, pana la traditionalul chelner acru care iti scuipa in mancare pentru ca "el/ ea nu e sluga ta"

Servicii presupun amabilitate curtoazie, care sunt necaracreristice unui popor de ghiolbani si de ghiolbance ca poporul roman, unde sa fii amabil "gratuit" e un semn de slabiciune. Mai ales cu clientii bre, adica pai ce ii inveti asa cu binele - ce e ei sefu tau. Sa zica mersi ca ii lasi sa ii dea bani sa le vinzi lucruri.

Experienta de "vanzatoare la alimentara" este customer service-ul romanesc si o reflexie a boborului.

Dupa 200 de ani de fanarioti (foarte apreciati si acceptati ca vorba aia sunt ortodocsi ca noi) si 50 de ocpatie sovietica (care stiau cum sa ia rromanu' - adica cu ghioga ca altfel nu intelege) cam asta e realitatea romaneasca
plaja de la mamaia a castigat sute de metri
jorj_bv [utilizator], Luni, 26 iulie 2021, 20:50
+1/1
care nu sunt intabiulati deci nu pot fi concesionati pentru sezlonguri, baldachine, beach-bar-uri.
Daca anul trecut au incaput fara zona aia, evident ca era gol la cearsaf. Oricum poporul de Mamaia nu prea sta la cearsaf.
Cerere si oferta
FlorinG [utilizator], Marţi, 27 iulie 2021, 21:36
+1/1
Cat timp litoralul romanesc va fi plin de turisti, nu bate vantul prin hoteluri, cazari la privat si plaje, nu exista nici o sansa ca hotelierii si restauragiii sa imbunatateasca ceva sau sa scada preturile. Daca iti vin clientii in orice conditii, de ce ai face ceva care sa te puna la cheltuieli suplimentare ? De ce te-ai deranja, daca merge foarte bine si asa ?
Lumea a treia, lumea a treia dar...
Leeon [utilizator], Joi, 29 iulie 2021, 0:52
0/0
Femei misto (naspete grase in colanti cu atitudine in Vest- vorbesc de 50% + , exceptand tarile latine), soare vara, zapada iarna, restaurante cum nu am vazut prin afara, mai ales UK, mancare bio la pret de dumping, deci cancerul este optional( daca renuntam la salamior si carnita in general).
Sunt si parti bune, ma rog, nu am mai fost in tara de 7 ani, parca vad ca ma intorc si ma iau de cap.
Ați văzut să se curețe plaja așa?
nick24 [utilizator], Joi, 29 iulie 2021, 3:33
0/0
adică și de chiștoace și de capace mici si de scoici:
https://youtu.be/ITi-xyPXxUU
Un dispozitiv util la noi, dar care lipsește cu desăvàrșire!
nu
Geo.B [utilizator], Vineri, 30 iulie 2021, 9:48
0/0
Nu, ca e prea cald :(
comenteaza